3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową.
4. Charakterystyka funkcjonowania dzieci i młodzieży w sytuacji kryzysu.
5. Objawy zespołu ASD i PTDS u dzieci i młodzieży.
6. Podstawowe umiejetności prowadzenia interwencji kryzysowej.
7. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej.
8. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej.
9. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej.
10. Arkusz Oceny Selekcyjnej.
11. Budowanie kontaktu z dziećmi i młodzieżą w interwencji kryzysowej.
12. Prowadenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży po wydarzeniach traumatycznych:
13. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży w kryzysie suicydalnym. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadków
14. Prowadzenie interwencji kryzysowej wobec dzieci i młodzieży w sytuacji straty, żałoby. Ćwiczenia praktyczne. Praca nad studium przypadku. Superwizja przypadków
15. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon.